НА ВНИМАНИЕТО НА ОБСЛУЖВАНИТЕ ОТ НАС ГРАЖДАНИ!
УВАЖАЕМИ ГРАЖДАНИ,
Администрацията на Министерството на труда и социалната политика непрекъснато се стреми да поддържа диалог с клиентите и техните граждански организации, да зачита техните позиции, експертен потенциал и да удовлетворява поставените разумни изисквания.
За тази цел събира и анализира Вашите предложения, сигнали, похвали и оплаквания. Ако желаете да споделите нещо с нас по повод предоставяните административни услуги, попълнете и ни изпратете:
*Анкетната карта за обратна връзка с гражданите във връзка с административното обслужване
*Формата за похвала, сигнал, оплакване или предложение във връзка с административното обслужване от администрацията на Министерство на труда и социалната политика
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в МТСП през 2024 г.
Приложение 1
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в МТСП през 2023 г.
Приложение 1
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в МТСП през 2022 г.
Приложение 1
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в МТСП през 2021 г.
Приложение 1
Анализ на обслужването по безплатния телефон в Министерството на труда и социалната политика през 2021 г.
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване в МТСП през 2020 г.
Доклад- Анализ на обратната връзка на БИТСП относно административното обслужване, осъществявано от администрацията на МТСП и водещите агенции към министъра на труда и социалната политика: АСП, АЗ, АХУ, ДАЗД и ИА ГИТ
ХОРАТА БЛАГОДАРЯТ
Благодарствено писмо от община Русе
Благодарствено писмо от Драгомир Пеев
АРХИВ