Обслужване
Препратки към Канали за достъп
Препратки към Административни услуги
Препратки към Въпроси и отговори
Препратки към Достъп до обществена информация
Препратки към Нормативни актове
Препратки към Добри практики
Препратки към Другите за нас
УВАЖАЕМИ ГРАЖДАНИ,
Можете да подадете Вашето заявление/искане за предоставяне на административни услуги, Вашите жалби, сигнали, предложения и др., в това число и за заявяване на услуги, подписани с квалифициран електронен подпис КЕП на електронни адреси - e-uslugi@mlsp.government.bg и mlsp@mlsp.government.bg.
Писмата, засягащи проблеми, чието решаване е извън нашите правомощия, се насочват към съответната администрация в срок от 7 дни и ние се ангажираме да Ви информираме писмено за това.
При изготвянето на отговори по постъпили заявления чрез различните канали за достъп до административно обслужване прилагаме вътрешните стандарти за качествено административно обслужване, които сме обявили в Хартата на клиента.
При Ваше желание - попълнете и ни изпратете:
* Анкетната карта за обратна връзка с гражданите във връзка с административното обслужване
или